Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έφτασε στο T-Center για τη παρουσίαση του από τον Παναθηναϊκό AKTOR και με την παρουσία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.
O σπουδαίος Σέρβος τεχνικός θα αναλάβει την τεχνική ηγεσία του “τριφυλλιού” για τα επόμενα τρία χρόνια, επιστρέφοντας μετά από 14 χρόνια και την πρώτη άκρως επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών.
Σήμερα (22/6) θα γίνει η συνέντευξη Τύπου από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, με τον ιδιοκτήτη, Δημήτρη Γιαννακόπουλο να δίνει το “παρών”.
Έτσι, ο Παναθηναϊκός AKTOR μπαίνει σε μια νέα εποχή με τον θρυλικό “Ζοτς” να οδηγεί εκ νέου τον σύλλογο.


