Η Πέμπτη (3/7) φέρνει σημαντικές εξελίξεις για την Euroleague, καθώς στη συνάντηση των εταίρων στη Βαρκελώνη ένα από τα βασικά θέματα που θα πέσουν στο τραπέζι είναι οι νέοι χορηγοί της διοργάνωσης.
Η εποχή της Turkish Airlines φτάνει στο τέλος της, μετά από 15 χρόνια συνεργασίας, και η Euroleague καλείται πλέον να αποφασίσει αν θα πορευτεί χωρίς ονοματοδοσία ή αν θα προχωρήσει σε νέα εμπορική συμφωνία, ανάλογα φυσικά με το ύψος των προτάσεων που έχουν κατατεθεί.
Στο εμπορικό κομμάτι, η διοργάνωση έχει κάνει σημαντικά βήματα μπροστά στη μετά Μπερτομέου εποχή, με αυξημένα έσοδα για τις ομάδες και συνεχείς προσπάθειες για ενίσχυση της εμπορικής της δυναμικής.
Παρότι η Turkish Airlines αποχωρεί, το ενδεχόμενο να υπάρξει νέος βασικός χορηγός από τον χώρο των αερομεταφορών παραμένει ανοιχτό, με την Etihad Airways να έχει ήδη καταθέσει ισχυρή πρόταση που μπορεί να δώσει συνέχεια στη σχέση της Euroleague με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Ωστόσο, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο αλλαγής στρατηγικής, με σκέψεις για 2-3 μεγάλους χορηγούς αντί για έναν βασικό, όπως συνέβαινε τα τελευταία χρόνια.
Οι τελικές αποφάσεις αναμένονται μέσα στις επόμενες 48 ώρες, όταν η Euroleague θα παρουσιάσει τις τελικές προτάσεις στους μετόχους.