Αναλυτικά είπε:
Για την «Etihad Arena» και την προσέγγιση της Ευρωλίγκας στη Μέση Ανατολή: «Είναι ένα μικρό γήπεδο, 11 χιλιάδων θέσεων. Δεν ξέρω αν θα κάνουν κάποιες αλλαγές, αλλά αυτό που ξέρουμε είναι ότι είναι φουλ στις 11 χιλιάδες και συνήθως κατεβαίνει στις 8-9. Είναι μια προσέγγιση ότι δεν πάνε σε ένα αχανές γήπεδο, πάνε σε ένα γήπεδο που είναι μαζεμένο. Το πιο σημαντικό είναι ότι, αν η Ευρωλίγκα ενδιαφέρεται πραγματικά να προσεγγίσει τον αραβικό κόσμο, θα πρέπει να ξέρουμε τι γίνεται στη συνέχεια. Δεν πουλάει τηλεοπτικά δικαιώματα από το 2020 στην Μέση Ανατολή. Ήταν ένα εξαιρετικό τηλεοπτικό προϊόν».
Για την εμπορικότητα του Αμπού Ντάμπι: «Το Αμπού Ντάμπι έχει μια καθαρά προσέγγιση εμπορική, γι’ αυτό και όλες οι συμφωνίες γίνονται με το Υπουργείο Τουρισμού. Δεν έχει σχέση η Ομοσπονδία του που είναι στο Ντουμπάι. Πρόκειται για 7 Εμιράτα διαφορετικά. Το Αμπού Ντάμπι είναι πιο πολύ το εμπορικό σκέλος».
Για τον κόσμο αν δεν πάνε οι ελληνικές ομάδες: «Θα έρθουν τέσσερις ομάδες. Αν πούμε ότι δεν είναι οι ελληνικές, αμέσως δεν έρχονται άνθρωποι απ’ έξω. Θα πρέπει να καλυφθούν οι 8-10 χιλιάδες θέσεις από το Ντουμπάι ή το Άμπου Ντάμπι».
Για το ότι πολλοί δυσανασχετούν που οι διοργανώσεις πάνε σε αυτές τις χώρες: «Το έλεγαν και για εμάς το 1987, όταν διοργανώσαμε το Ευρωμπάσκετ. Κάποια στιγμή πρέπει να “ανοίξουν” όλες οι χώρες. Αυτές οι χώρες προσφέρουν αυτό που χρειάζεται ο αθλητής. Το level of service που λέμε εδώ πρέπει να είναι πολύ υψηλό και για τον φίλαθλο και για τον αθλητή. Το Κατάρ φιλοξενεί 84 αθλητικά γεγονότα διεθνή. Έχουν τις καλύτερες συνθήκες για να αγωνιστούν και πρέπει να τους σεβόμαστε αυτούς τους ανθρώπους. Η Αμερική δε μπορεί να τους φιλοξενήσει, είναι οικονομικά ασύμφορο να τους φιλοξενήσει. Αντιθέτως, οι χώρες του Κόλπου και η Ασία μπορούν να τους φιλοξενήσουν και πρέπει να κοιτάμε σφαιρικά πλέον».
Για τη φιλοξενία του Μουντομπάσκετ 2027 απ’ το Κατάρ: «Ένας από τους λόγους που εγκρίθηκε να πάρουμε το Μουντομπάσκετ είναι ότι παρουσιάσαμε στη χώρα ένα πλάνο. Όχι μόνο την ανάπτυξη του σπορ, που είναι σημαντικό για μια χώρα, όχι μόνο το ότι θα φέρει κόσμο, αλλά κυρίως ότι θα “τραβήξει” φιλάθλους από το εξωτερικό να δουν τη χώρα».
Για τις κινήσεις της Ελληνικής Ομοσπονδίας για τα θέματα κοινωνικής ευθύνης: «Κρίναμε ότι είναι σημαντικό να δούμε από μια Ομοσπονδία όπως είναι η Ελληνική, όχι μόνο το οργανωτικό, αλλά όλο το πακέτο. Είδαμε με μεγάλη μου και ευχάριστη έκπληξη την τρομερή δουλειά που κάνει η Ελληνική Ομοσπονδία στα θέματα κοινωνικής ευθύνης. Το να γεμίσεις ένα γήπεδο στην Ελλάδα είναι φυσιολογικό, είναι η Ελλάδα, είναι η Εθνική. Όλες οι δράσεις, όμως, που είχε γύρω από το προολυμπιακό τουρνουά ήταν πραγματικά πολύ υψηλού επιπέδου. Είναι τόσο σημαντικές οι κινήσεις κοινωνικής ευθύνης, δεν είναι μόνο για να ικανοποιήσεις μια μικρή μερίδα του κόσμου, είναι ότι φέρνεις στο μπάσκετ όλο το κοινό του, δείχνεις πόσο ανοιχτό μπορεί να είναι το μπάσκετ».