Την Τετάρτη 16 Ιουλίου, ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Αντόνιο Τζιοβινάτζι θα δοκιμάσουν στο Μουτζέλο τη νέα πίσω ανάρτηση της Ferrari SF-25. Η αναβάθμιση αυτή θεωρείται κρίσιμη, καθώς μπορεί να λύσει το βασικό πρόβλημα του φετινού μονοθεσίου: την αδυναμία να λειτουργεί σωστά σε χαμηλό ύψος, λόγω υπερβολικής φθοράς στο πάτωμα.
Η ομάδα αναγκάζεται μέχρι τώρα να “σηκώνει” το μονοθέσιο, με αποτέλεσμα να χάνει αεροδυναμική απόδοση. Αν η νέα ανάρτηση δουλέψει σωστά, η Ferrari μπορεί να γίνει ξανά ανταγωνιστική και να διεκδικήσει νίκες στο δεύτερο μισό της σεζόν.
Η δοκιμή θα δείξει αν οι αλλαγές αυτές μπορούν να σταθεροποιήσουν την ομάδα ενόψει και του νέου μονοθεσίου για το 2026.
Ο πρώην μηχανικός της Ferrari, Λουίτζι Μάτσολα δήλωσε:
“Oι δύο αδυναμίες της Ferrari SF-25 είναι, πρώτον, ότι “φορτώνεται” με υπερβολική πίεση στον εμπρός του άξονα στα φρένα επειδή η ουρά του είναι πολύ χαλαρή στην είσοδο των στροφών. Δεύτερον, ότι η ουρά και πάλι παρουσιάζει απότομα τινάγματα όσο ήπιος κι αν είναι ο οδηγός με το γκάζι στην έξοδο της στροφής.
Είναι ένα αυτοκίνητο, που αποκτά υπερβολική πρόσφυση εμπρός στα φρένα διότι χάνει πολλή πρόσφυση στον πίσω άξονα. Αυτό προκαλεί μια ανισορροπία. Ως αποτέλεσμα, ο οδηγός ποτέ δεν ξέρει πότε ή πόσο ισχυρά να φρενάρει ώστε να βελτιστοποιήσει την απόδοση.

Έπειτα, όταν επιταχύνεις στην έξοδο της στροφής, η φόρτιση μετατοπίζεται σημαντικά στον εξωτερικό πίσω τροχό, εκείνον που είναι υπεύθυνος για την πρόσφυση.
Αλλά αν το αυτοκίνητο δεν παράγει αρκετή άντωση για τον πίσω άξονα, εκείνη τη στιγμή το πίσω μέρος αρχίζει να γλιστρά προς την εξωτερική, και το αυτοκίνητο γίνεται δύσκολο να ελεγχθεί
Αυτές οι δύο φάσεις, στην είσοδο και στην έξοδο της στροφής, είναι εκείνες στις οποίες εμφανίζεται στην πραγματικότητα πόσο απρόβλεπτη είναι η SF-25.
Αυτό, με τη σειρά του, προκαλεί τάσεις υποστροφής του αυτοκινήτου στο κέντρο της στροφής. Δηλαδή το εμπρός μέρος δεν ανταποκρίνεται με ακρίβεια στις εντολές του οδηγού με το τιμόνι, προκαλώντας καθυστερήσεις και φτωχή πρόσφυση. Είναι κλασική περίπτωση ενός αυτοκινήτου που στερείται οδηγησιμότητας”